Mijn kennismaking met Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jeanine Duyvelshoff - WaarBenJij.nu Mijn kennismaking met Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jeanine Duyvelshoff - WaarBenJij.nu

Mijn kennismaking met Kathmandu

Blijf op de hoogte en volg Jeanine

15 December 2013 | Nepal, Kathmandu

Mijn eerste dag zit erop...en hoewel ik moe ben van het reizen kan ik vanwege me jetlag toch niet slapen. Deze deze dag begon met het afscheid nemen van me lieve vriendinnetjes en natuurlijk me ouders. Huilen, maar na vijf minuten was dat voorbij en ik ging vol goede moed het vliegtuig in. Helaas waren daar dan nog de brieven en kaarten die ik pas in het vliegtuig mocht open maken. Weer huilen natuurlijk. Een spontane upgrade naar business-klasse maakte een hoop goed, maar toen kwam het moment dat ik aankwam op Kathmandu. Jeetje wat gaaf om de himalayagebergte te zien. Ik kreeg opeens heel veel zin om te reizen, ik ben trots dat ik een goede keus heb gemaakt. Ik werd opgehaald door iemand van idex, de organisatie voor wie ik vrijwilligerswerk ga doen. Hij bracht me met de auto naar het appartement. Pff heel even dacht ik hier misschien een auto te gaan huren maar dat kan hier echt niet. De wegen lopen door elkaar heen, niemand heeft ooit van voorrang gehoord maar des te meer van hun toeter. Het is hier nu 20:45 uur en hoor nog de auto's continu toeteren. Het uitzicht vanuit het appartement is trouwens prachtig, ik zal er snel een foto van maken. Ik heb al een aantal meiden ontmoet die met mij in hetzelfde appartement zitten. Ik ga hier morgen echter weer weg, omdat ik voor een week bij een gastgezin ga slapen. Ben erg benieuwd.....er zijn me een aantal dingen uitgelegd en toe nu toe valt zeker niks tegen, ik heb er echt veel zin in. Komende week ga ik Nepal verder ontdekken, want pas volgende week start het vrijwilligerswerk. Ik beloof jullie dat ik de volgende keer niet meer zoveel zal schrijven hoor anders volgt niemand mij meer haha! Maar er waren een hoop eerste indrukken die ik echt even wilde delen.
Ik heb wifi in dit appartement, maar heb eigenlijk nog weinig behoefte om online te komen via WhatsApp. Praat gerust tegen me ik wil jullie graag horen, maar verwacht niet altijd even snel een antwoord. Ondanks dat ik iedereen wel mis natuurlijk!

  • 15 December 2013 - 16:26

    Diana Vermeer:

    Gaaf dat we zo met jou mee kunnen beleven. Die wedstrijd van gisteren lijkt voor jou nog verder weg in zo' n ander wereldeel
    ha ha. Veel plezier gr Dianaxxx

  • 15 December 2013 - 16:37

    Rianne:

    Fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen... Maak er een top tijd van.. Waarschijnlijk gaat het half jaar voor jou sneller voorbij dan voor mij :-)! Dikke knuffel en slaap lekker!! -x-

  • 16 December 2013 - 11:35

    Stef:

    Business class!!!! Lucky you :) dat is dan nog wel even prettig reizen!! Leuk man. Ja hoorde al dat je een hoop getoeter had, jammer dat ik je net via de Skype had gemist bij je ouders. Nou veel plezier, lekker genieten, foto's maken, indrukken krijgen, vrienden maken, goed werk verrichten....had ik al gezegd genieten??? Nou over een half jaartje staan we gewoon weer op Schiphol :p kan je je daar alvast op voorbereiden hahaha. Xxx

  • 16 December 2013 - 15:32

    Sebastiaan :

    Bofkont! xxx

  • 26 Januari 2014 - 15:00

    Fenny:

    Schaam schaam, ik ga nu voor het eerst al je verslagen lezen! Druk gehad, maar nu is het het begin van een boek ;-) En het begint goed! Positieve start, geniet ervan!
    Enne... zal er maar mee beginnen dat je hier ook gemist wordt, was pas in nootdorp en ze missen je erg!
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanine

Actief sinds 08 Dec. 2013
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 15033

Voorgaande reizen:

14 December 2013 - 13 Juni 2014

Een half jaar in Azië....

Landen bezocht: