En daar ga ik weer.... - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Jeanine Duyvelshoff - WaarBenJij.nu En daar ga ik weer.... - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Jeanine Duyvelshoff - WaarBenJij.nu

En daar ga ik weer....

Blijf op de hoogte en volg Jeanine

08 Mei 2014 | Indonesië, Gili Trawangan

Precies vier weken geleden kwam me zus aan in Bangkok. Als ik nu terug kijken zijn de afgelopen vier weken het snelste gegaan van allemaal. Het was zo ontzettend fijn om me zus weer te zien, ik heb van elke minuut genoten. Vorige week vrijdag vertrok me zus (volgeladen met een tas vol met mijn souvenirs en andere zooi) weer naar Nederland en daarna Aruba. Ik moest erg huilen op het vliegveld en eigenlijk de hele avond. Ik moest mezelf weer even motiveren om verder te reizen. Zaterdagochtend kwam ik echter alweer drie meiden uit Noorwegen tegen en kon ik weer lachen. Ik verblijf sinds dat me zus weg is op Gili Trawangan, een eiland vlakbij Bali. Ik zit in een heel gezellig hostel en zoals ook hier weer blijkt, je hoeft geen dag alleen te zijn als je alleen aan het reizen bent. Mensen zijn zo vriendelijk, zelfs de nederlanders zijn op vakantie een stuk leuker dan in nederland zelf. Er is niks te doen op dit eiland behalve feesten en zonnen, dus dat heb ik dan ook maar gedaan de afgelopen week. Ow, en ik ben een dag wezen snorkelen (duiken had ik al met me zus gedaan en met de kater die ik afgelopen dagen heb, is duiken ook niet echt een optie). Tijdens het snorkelen zag ik schildpadden, erg gaaf. Met wat (oke met veel) alcohol en de zon heb ik me weer kunnen motiveren om verder te reizen. Morgenavond vlieg ik naar de Filipijnen. Geen idee nog wat ik daar ga doen, maar ik heb gehoord dat het er erg mooi is en ik kijk er naar uit om weer wat actiever te worden. Op 22 mei vlieg ik van de Filipijnen naar Tokyo. Helaas moest ik dit al vast leggen, omdat ik voor mijn visum voor de Filipijnen een vliegticket uit de Filipijnen moet hebben. In Japan ga ik de laatste dagen van mijn reis doorbrengen voordat ik weer naar huis ga. Het is helaas niet echt een backpackers land (waarschijnlijk om het rete duur is) maar ik kijk er super naar uit. En misschien wel lekker om toch nog even alleen te kunnen reizen op het eind....het alleen reizen waar het allemaal mee begon en wat me zo eng had geleken. Misschien leuk om te vertellen dat ik veel mensen ontmoet en sommige mensen, waarvan ik hun achtergrond erg interessant vindt, waarmee het zomaar bijzonder klikt en/of mensen waarmee ik een tijdje reis, schrijven allemaal iets in mijn travelbook die ik van me lieve collega's heb gekregen. Iemand heeft geschreven dat ik haar ontzettend heb gemotiveerd om verder te gaan reizen terwijl ze eigenlijk naar huis wilde. Erg leuk dat ik mijn enthousiasme kan overdragen, alhoewel ik zelf niet eens altijd besef hoe happy ik eigenlijk ben hier iedere dag weer....

  • 08 Mei 2014 - 12:08

    Maaike:

    Goedzo meis :)

  • 08 Mei 2014 - 21:22

    Stef:

    Leuk zo met je zus :) je moet die foto inlijsten erg leuk!!!!
    Hey meid nog ff lekker blijven genieten!!!!! Xx

  • 16 Mei 2014 - 09:15

    Joke:

    Wat leuk weer je reisverslag en de foto's met Nicole. Leuk die aapjes op je schouder en wat eng die kaaiman die jullie vasthielden. Ik bekijk al je foto's en ben best wel een beetje jaloers hoor want ik zou dat ook leuk gevonden hebben om al die dingen te doen en mee te maken. Helaas heb ik die kans nooi t gehad. Nog bedankt voor mijn verjaardagsfelicitatie en dat je vanaf de Filipijnen de zon hebt door gestuurd want vanaf die tijd schijnt de zon weer, na een paar weken slecht weer, en wordt het volgens de weerberichten volgende week steeds warmer. Ik wens je nog veel reisplezier op de Filipijnen en later deze km aand in Tokyo. Ik zie je dan in juni wel weer terug in Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanine

Actief sinds 08 Dec. 2013
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 15024

Voorgaande reizen:

14 December 2013 - 13 Juni 2014

Een half jaar in Azië....

Landen bezocht: